26 Eylül 2013 Perşembe

BAKIŞ AÇISI...




Mutlu olduğunuz zamanlarda bütün dünyanın çok daha güzel göründüğünü hiç hissettiniz mi?
Oysa sizin bakış açınız dışında gerçekte hiçbir şey değişmemiştir.
(Anonim)

2 yorum:

semmma dedi ki...

ama bakış açımızı değiştirecek bi olay olması gerekmez mi? yani ben şu an nefsimi olumlu bişey olmadan güzel bakacak kadar terbiye edemediğimden böyle söylüyo da olabilirim, bilemedim şimdi..

nil esot dedi ki...

olay olması gerekmez görmek isteyen her olumsuzlukta olumlu bir yanda bulabilir her şerde hayır gibi mesela böyle kişilere de evliya denir.

eğer nefsimizi terbiye edebiliyor olsaydık zaten evliya olurduk sema hanım.